2.4.14

S OK-YBA přes OSR do BTS na Bažanta a halušky.

Jenom pár fotek s popiskama ze včerejší aprílové akce ČSA. Jen se předem omlouvám, ráno jsem vstal a zjistil že nemám kartu ve foťáku, takže jsem to musel přežít s mobilem.

Ráno jsem chvílema i přemýšlel, že to snad zaspím jak se mi nechtělo vstávat. Nakonec jsem vyrazil na letiště, dal si tu nejhnusnější snídani v MC a šel se boardovat.


Asi Beskydy při přiblížení na letiště OSR (Ostrava)
Na letišti nás nejdřív přivítala vodní slavobrána (musím se přiznat že má premiéra)
A pak nás ještě vítala početná delegace :D
¨
V OSR mají fakt pěknou promenádu a tentokrát se bylo na co koukat.
Ocas OK-YBA

Vždy usměvavá a příjemná posádka na letu OK1003 OSR-BTS

A nakonec vlastně ten bažant a halušky v Bratislavě. Tuhle restauraci můžu jen doporučit Centrálna Klubovňa

Někdo sbírá známky, flyhappyna sbírá letecký linky no :D


Stránky kde si i vy můžete udělat profil a sbírat letecký linky, letadla a letiště:
Flightdiary





Žádné komentáře:

Okomentovat